Snabbfakta

    • Norrköping
  • Heltid
  • Konsultuppdrag
  • Enligt överenskommelse

Kategorier:

Ansök senast: 2022-11-06

IT Support Specialist

Publicerad 2022-09-07

Om du har ett stort intresse för IT och vill ge kvalitativ, personlig service är detta tjänsten för dig! Supporten hos Billerud Korsnäs präglas av utveckling och förändring samt att kvalitet går före kvantitet. Här får du vara med på en digitaliseringsresa i ett förbättringsinriktat företag och ett team som hjälper och stöttar varandra. Sök tjänsten redan idag, urval sker löpande!

BillerudKorsnäs gör en digitaliseringsresa både inom den egna arbetsplatsen och inom produktion, du har nu chansen att bli en del av den. Deras ServiceDesk ansvarar för att ge högkvalitativ och personlig support till kollegor över hela världen. De hanterar en stor bredd av incidenter och supportar över 500 system samt jobbar mycket med att automatisera och effektivisera. Som IT Support jobbar du självständigt med att ta emot och lösa ärenden från början till slut samtidigt som du har kollegor och en stor kunskapsdatabas att ta hjälp av.

Du kommer ingå i ett team som samarbetar och hjälper varandra och som globalt supporterar över 4500 anställda/konsulter med alla möjliga IT relaterade frågor. Några i teamet behöver vara på plats varje dag men utifrån det har du möjlighet att jobba remote när du blivit varm i kläderna.

#

#

#

Du erbjuds

  • Att få vara med på en digitaliseringsresa och bidra till att automatisera arbetsflöden som idag är manuella
  • Stora möjligheter att utvecklas, både personlighetsmässigt och kunskapsmässigt

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

  • Hantera ärenden i ärendehanteringssystemet
  • Utbilda BillerudKorsnäs ChatBot
  • Skapa användarguider
  • Delta i projekt som driver automatisering och effektivisering
  • Har en gymnasial utbildning inom IT
  • Har ett stort intresse för IT
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, eftersom kommunikation med kollegor är en stor del av rollen

Det är ett plus om du har:

  • Jobbat med support tidigare
  • Eftergymnasial utbildning inom IT
  • Erfarenhet eller kunskaper inom ITIL

Som person är du:

  • Problemlösande
  • Ansvarstagande
  • Flexibel
  • Samt har en god samarbetsförmåga

#

Övrig information

  • Start: Så snart som möjligt
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Skärblacka, Norrköping, med viss möjlighet att jobba remote

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Liknande jobb:

Publicerad: 2022-09-12
  • Lund
  • Malmö
  • Heltid
Publicerad: 2022-09-22
  • Stockholm
  • Heltid