Snabbfakta

    • Stockholm
  • Heltid
  • Konsultuppdrag
  • Omgående

Kategorier:

Ansök senast: 2023-01-21

Teknisk Support till Sergel i Stockholm!

Publicerad 2022-11-22

Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och har lätt för att lära dig nytt? Nu söker vi efter Sergels nästa stjärna till deras avdelning Connect! Om du drivs av att utvecklas och vill arbeta i ett sammansvetsat team så är Sergel platsen för dig! Här kommer du att få chansen att vidareutvecklas i din karriär inom IT, så skicka in din ansökan redan idag.

Sergel är uppstickaren som utmanar kredithanteringsbranschen! De har en god kultur som stärker individer genom goda insikter, omtanke och stort engagemang. I arbetet främjar de ett tydligt ägandeskap & delat ansvar som genererar långsiktiga & lojala affärsrelationer. Sergel strävar alltid efter att hitta nya affärsmöjligheter, utmana marknaden och därmed bli mer konkurrenskraftiga. Med en vårdande kultur kan medarbetarna utvecklas tillsammans med företaget och har roligt med sina kollegor på vägen.

Du erbjuds

  • En roll där du får stort förtroende och arbetar med frihet under ansvar
  • En arbetsplats där det finns tydliga karriärsmöjligheter. Om du vill utvecklas vidare får du förutsättningar för det. Exempelvis kan du gå vidare till 2nd line och 3rd line för att sedan blir Senior Support Specialist.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Du kommer vara en del av avdelningen Connect som fokuserar på försäljning ochleverans av sms-, betal- och meddelandetjänster, primärt via sms utskick, samt mobila betaltjänster till företag.

Connect fortsätter sina framgångar och supportteamet behöver därmed växa. Framgångarna grundar sig i att deras effektiva meddelande- och betaltjänster efterfrågas mer, och bakom det ligger ett gediget arbete från Sergels fantastiska team.

  • Som Technical Supportkommer du att stödja säljorganisationen i tekniska frågor för samtliga tjänster inom Connect.
  • Ditt dagliga arbete innebär B2B support där du ska agera 1st linesupport ochlösa inkommande kundärenden samt att stötta i affärsdialoger med befintliga och potentiella kunder.
  • Du kommer även varainvolverad i systemintegrationer och andra projekt tillsammans medkunder och partners samt att säkerställa en så kvalitativ support som möjligt.
  • Erfarenhet av teknisk support där du haft kontakt med kunder på telefon eller on-site.
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska

Meriterande om du har

  • Teknisk eftergymnasial utbildning
  • Erfarenhet av API integration via REST/Json, WebService

För att trivas i den här tjänsten bör du vara en problemlösande person som har lätt för att lära sig.

Du ska känna dig bekväm med att driva den tekniska dialogen mot både kunder och internt. Vidare är du van vid ett högt arbetstempo där du snabbt behöver ändra ditt beteende för att anpassa dig till nya omständigheter. Vi söker dig som kan arbeta självständigt såväl som du har förmågan att samarbeta i team. Samtidigt som du är en strukturerad person uttrycker du gärna dina tankar och idéer.

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid 08.00-17.00
  • Placering: Centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Liknande jobb:

  • Stockholm
  • Heltid
  • Skärblacka
  • Örebro
  • Heltid