Snabbfakta

    • Gävle

Kategorier:

Ansök senast: 2024-02-26

Sommarjobba som Technical Service Support

Publicerad 2023-12-28

Att sommarjobba på Billerud ger dig goda möjligheter att få värdefulla erfarenheter. Vi på Billerud ger vi dig möjlighet att arbeta i en innovativ och spännande miljö samtidigt som du tillsammans med andra kommer bidra till en hållbar morgondag.
 

Vi söker nu efter en driven och noggrann sommarjobbare som vill jobba i en kundsupporterande roll på vår avdelning Technical Service Liquid Packaging board under sommaren 2024.


Denna tjänst pågår mellan 1 juni till 31 augusti. Du kommer arbeta tillsammans med ett team om 11 personer och dina arbetstider kommer vara förlagda till 8 timmar per dag, dagtid på plats i Gävle bruk. Arbetstid 07:30-16:00. Möjlighet till flextid finns


  
Som Technical Service Support kommer du att få möjlighet att jobba med:

  • Provhantering
  • Ta emot email med listor gällande information om prover
  • Registrera ärenden i Billeruds system för reklamationshantering
  • Registrera kreditnotor enligt liknande metodik (attest sker av Billerudanställda)


Vi sätter Safety First! Hos oss på Billerud ansvarar vi alla för att bidra till en säker arbetsmiljö. Läs mer om vårt Safety First initiativ här

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen som Technical Service Support tror vi att du har:

  • Gymnasial utbildning med godkända betyg.
  • Datorvana samt goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel.
  • Mycket goda kunskaper i Engelska och goda kunskaper i Svenska.
  • Måste ha fyllt 18 år

 

Personliga egenskaper

Vi lägger stor vikt vid din personlighet. För att trivas i rollen tror vi att du är kundorienterad och ständigt strävar efter att göra det lilla extra. Du är även noggrann och strävar alltid efter att arbeta strukturerat. Du kommer få möjlighet att lära känna många på Billerud och har därför en förmåga att anpassa dig efter situation och gillar att samarbeta med andra, oavsett kultur och person. 

 

Våra värderingar är viktiga för oss och vi tror att du som söker känner igen dig i våra värdeord: Sätt kunden i fokus, våga prova nytt, driv förändring och värna om varandra. 

Kontakt

Vill du veta mer om tjänsten innan du söker? Varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Mattias Hedberg, Technical Service, Support Group Manager på email <mattias.hedberg@billerud.com.