Snabbfakta

    • Stockholm
  • Heltid
  • Konsultuppdrag
  • Omgående

Ansök senast: 2022-11-18

Hardware Replacement Project Leader till TietoEVRY!

Publicerad 2022-09-19

Har du ett intresse för IT? Trivs du i en social och administrativ roll? Vi söker just nu en Hardware Replacement Project Leader till ett väletablerat företag som är ett av Nordens största IT leverantörer. I rollen kommer du arbeta med att hantera ett stort utbyte av hårdvaruenheter hos kunder och vara ansvarig för koordineringen av dessa ersättningar. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!

Vår kund skapar digitala fördelar för företag och samhälle. De är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro och global kapacitet. De har omkring 24 000 experter anställda globalt och tillhandahåller service åt tusentals företag och organisationer inom privat och offentlig sektor i mer än 90 länder.

Idag genomförs ett utbyte av hårdvaruenheter hos ett stort antal av deras kunder som ska hanteras och administreras. I rollen som Hardware Replacement Project Leader kommer du därav ansvara för att samordna kunden och underleverantörerna i arbetet med att byta ut hårdvaruenheter som närmar sig slutet av leasingperioden och även att hantera avvikelser i orderhanteringar. Du kommer arbeta jämsides två kollegor i rollen och få en gedigen upplärning inför processen.

#

Du erbjuds

  • En modern och innovativ arbetsplats med utvecklingsmöjligheter

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Rollen innefattar att vara

  • Ansvarig för att planera möten med respektive verksamhet för att informera om kommande ersättningar
  • Ansvarig för att koordinera och följa upp ersättningarnas framsteg med Foxway, Infocare och kund
  • Ansvarig för att dokumentera och uppdatera processdokumenten
  • Ansvarig kontaktperson för ersättningsfrågor från kunder
  • Ansvarig för avvikelsehantering mellan kund och underleverantörer
  • Ansvarig för att rapportera status på ersättningar
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som i skrift
  • Kunskap och intresse för IT
  • Goda kunskaper inom koordinering och administration

Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av arbete inom Servicedesk/Helpdesk eller som projektledare.

Som person är du en strukturerad och tydlig person med en god känsla för service.

Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!

Välj "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret"

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 6 månader med eventuell chans till förlängning
  • Placering: Stockholm, Solna

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.Övrig information

Liknande jobb:

Publicerad: 2022-09-27
  • Lund
  • Heltid
Publicerad: 2022-09-15
  • Göteborg
  • Heltid
Publicerad: 2022-09-30
  • Göteborg
  • Heltid