Snabbfakta

    • Stockholm
  • Heltid
  • Konsultuppdrag
  • Omgående

Kategorier:

Ansök senast: 2022-11-18

Administrativ stjärna till det högteknologiska IT-företaget Telia Cygate

Publicerad 2022-09-19

Är du en person som redan nu jobbar administrativt eller känner dig öppen för utmaningen och har det som krävs? Då är du varmt välkommen att ansöka positionen som IT-administratör hos Cygate! Cygate är en del av Telia och befinner sig i en IT-bransch som växer så det knakar. I denna roll kommer du därför få möjligheten att arbeta i en mycket attraktiv bransch och skapa dig nya kunskaper samt meriterande arbetslivserfarenheter!

Vi söker nu dig som gillar det administrativa, besitter ett bra siffersinne och vill komma in i en attraktiv bransch! Cygate är ett företag som brinner mycket för teknik men de brinner minst lika mycket för människorna inom företaget och deras kunder. I den här rollen kommer du arbeta i team och få mycket kunskap av seniora kollegor. På sikt kommer du ansvara över kunder som idag omsätter mellan 10-50 miljoner kronor. Utöver det kommer du även åka ut på kundbesök och på så sätt växa ytterligare i din roll.

Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig i 9-12 månader, men där det finns goda chanser till vidare anställning för den med rätt ambitioner och driv!

#

Du erbjuds

  • Arbete i ett team som har bra sammanhållning och hjälper varandra i det dagliga arbetet
  • Möjlighet att arbeta både på plats och remote
  • En engagerad konsultchef som stöttar dig i din utveckling

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

I den här rollen kommer du kommer bli en del av ett mindre team som idag arbetar med ett specifikt projekt som påbörjats under sempteber. Du kommer även bidra med din komeptens till ett annat team som arbetar mer varierande och med olika projekt.

Exempel på vardagliga arbetsuppgifter:

  • Uppdatera priser i avtal Visma
  • Skapa nya avtal
  • Hantera fakturering
  • Rapportera avvikelser till ekonomiavdelningen

För att lyckas i denna roll tror vi att du har minst en avslutad gymnasieutbildning. Du har ett bra sinne för siffror och är van att jobba i Excel samt har ett noggrant arbetssätt och behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du kommer från en ekonomisk bakgrund, exempelvis universitetsutbildning eller arbetslivseranhet inom ekonomiskt administrativt arbete.

Som person ser vi gärna att du är:

  • Noggrann och strukturerad
  • Problemlösande
  • Initiativtagande

#

Övrig information

  • Omgående
  • Heltid, möjlighet att arbeta remote 2 gånger i veckan
  • Stockholm, Solna

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Liknande jobb: